14 Şubat 2011 Pazartesi

iTunes'dan iPhone için bedava zil sesi yapın!

iPhone'un kendiliğinden iOS içinde gelen zil seslerinden bıktıysanız ve şarkılarınızdan sil sesleri yapmak istiyorsanız doğru yere geldiniz...


1. Adım;


iTunes'u açın ve kopya koruması olmayan ve zil sesi yapmak istediğiniz bir şarkıya sağ tıklayın.(büyük ihtimalle yoktur kopya koruması) 'Get Info' seçeneğine tıklayın. 'Options' sekmesine tıklayın ve 'Start Time' 'Stop Time' seçeneklerini tıklayın. Zil sesinin başlangıç ve bitiş dakikalarını girin ve unutmayın ki en fazla 30 saniye olabilir.


2. Adım;

Dakikaları ayarladıktan sonra 'OK' a tıklayın. Sonra tekrar aynı şarkıya sağ tıklayıp 'Convert to AAC' seçeneğine tıklayın.

3. Adım;

Bu işlem sonucunda aynı adlı başka bir şarkı oluşacak ve süresi sizin zil sesi için seçtiğiniz süre kadar gözükecek.(30 saniye altı) Bu şarkıya sağ tıklayıp 'Show in Finder' veya Windows kullanıcıları için 'Show in Windows Explorer' seçin. Bu, o dosyayı klasörde gösterecek. Klasörde açtıktan sonra dosya uzantısını görmek için Windows'ta Araçlar<Klasör Seçenekleri<Görünüm altında Dosya uzantılarını gösterme seçeneğinin işaretini kaldırın. Macintosh'ta zaten uzantı gözükecektir. .m4a olan uzantıyı .m4r olarak değiştirin.

4. Adım;

iTunes'da File-Add to Library'e tıklayıp az önce uzantısıni değiştirdiğiniz dosyayı seçin. iTunes kütüphanenizde ringtones altında gelmiş olması lazım zil sesinin.

5.Adım;

iPhone'unuzu iTunes'a bağlayın ve eşleştirme(sync) seçeneklerinden zil sesleri bölümünden o zil sesini eşleştirmesini işaretleyin.

6. Adım;

Eşleştirme bittikten sonra Settings-Sounds kısmından yeni zil sesinizi ayarlayabilirsiniz.

Not: zil sesini attıktan sonra ilk adımda zamanını ayarladığınız şarkıyı aynı şekilde 'start time' 'stop time' seçeneklerinin işaretlerini kaldırarak eski haline getirebilir ve sorunsuz dinleyebilirsiniz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder